Prada

Prada var det ett tag sen de fick vara med på bloggen. I vår butik har vi börjat tröttna lite på dem. Det känns som att modellerna har varit med ett tag och de nya som kommit är inte fina. Här har jag tagit fram några som jag tycker är bra från Prada.


Prada 03H En gammal goding som sitter som gjuten på de flesta näsor, även på små. Går upp en bit mot ögonbrynet också.


Prada 24IV Ganska bra, kan kännas lite väl kompakt ibland. Ett plus för den fina lmellanbruna färgen.


Prada 17IV liknar 24:an ovanför. Stilren logga i sidan= bra.



Prada 60IV är ingen storsäljare hos oss men det är ont om snygga metallbågar och den här har fina proportioner och många frågar fortfarande efter bred skalm. En vacker djupröd färg dessutom.
#1 - Lena

Den översta bågen liknar mina Prada men det är inte samma nummer.

#2 - Svägerskan

Den översta har jag...mitt första par.Hade en kund igår som provade den.Den bruna med fiskbens mönster.Snygg.Annars står Prada stilla.Har inte hänt så mycket där.

#3 - Optican

Lena- det ÄR din Prada! Ancis med.

#4 - Optican

Lena- det ÄR din Prada! Ancis med.

#5 - anna

ooo de svarta från prada gillar jag! tack för tipset:)