Två glada tjejer från Singapore

Kom in till oss och kikade på bågar. Den ena köpte ett par Prada (på bilden nedan). Jag frågade varför de köpte bågar i Sverige, är det billigare här? Nej, det var ingen prisskillnad, men det fanns inte så mycket märkesbågar där, bara solglasögon. Konstigt! I Singapore trodde jag att ALLT fanns, speciellt lyx/märkes saker. Men tydligen inte bågar.
image33

Jag har tidigare pratat lite om storsäljare" En "coming star" på den himlen är Prada 05IV i denna perfekt ljusbrunmelerade färg. Sitter bra, snyggt stuk.
image34
#1 - Syfröken

Den ljusbruna är ett bra komplement till de övriga bruna hos Prada.Inte för mörkt och inte för ljust.Perfekt för blondiner som vill ha lite markerat men ändå inte för mörkt.

#2 - eva

Jag tycker Pradas bågar sitter fint, jag har inte så stor näsa och näsan är alltid för mig ett kritiskt moment när man ska prova plastbåge. Är så nöjd med förra sommarens solbrillor från Prada. Jag och svägerskan köpte faktiskt likadana =)

#3 - optican

Prada har snygga, klassiska bågar överlag. Jag är uppe i Piteå nu och jag ser lite skillnader i glasögon storstan vs småstan. Rapport senare!

#4 - reverse phone directory

Respect to website author , some good selective information .