Älder dam - snygg stil!

Jag ser i DN att SR:s vd Kerstin Brunnberg skaffat nya brillor. Hon körde ju länge med 15 år gamla Poul Stieg. Runda med utbytbara plastdelar. (Det finns en bild i mitt arkiv "Mode från förr". Nu har hon skaffat lika roliga nya bågar i helvitt. Vad kan dé va för ena? Från sidan ser det ut som Wayfarer, men inte riktigt framifrån tycker jag.




#1 - Syrran

Jag trodde först hon hade likadana som han i Wayne´s World. Men han har några metallfjuttar på sidorna. Det har inte hon. Å det är väl lika bra det...

#2 - Anonym

Dom där bågarna har jag sett i verkligeheten på henne! Tsssss...

#3 - Optican

Syrran- jag tror att dessa har "metallfjuttar" på sidorna. Kanse likadana?

Cabinstreet- Hallå! Berätta mera!

#4 - Anonym

Nja det finns inte så mer att berätta. Var på samma möte som Brunnbergskan. Cool dam!

#5 - Syrran

har inte Peter Jöback såna bågar fast i svart? jag tyckte det såg ut så när han uppträdde i allsång på skansen. jag tyckte han var snygg i dem men det blev lite knepigt när han stod bredvid eva dahlgren, hon två meter lång och han två huvuden kortare. han sprättig och käck, hon cool och soft. Ett tag undrade jag; men vart ska glasögona m peter. sorry för detta men så var det...