#1 - Marie i Trångsund

Hej!! Kul att du gillade brillorna som jag köpt det är från MaAx Mara...!!

#2 - Syrran

Säg inte att tomten kommer m ett Carrera pkt i år =)

#3 - Jay

Hej. tack för tipset. vi har gråstarr i släkten min mamma har opererat ögonen för det. =)

#4 - Bea

så grymt snygga, vart finns dom att beställa?

#5 - Optican

Marie: Det var där för jag inte kände igen dem, jag har aldrig jobbat m Max Mara men de har snygga bågar.

Syrran: Tomten stannar hemma i år..

Jay: Bra att det var gråstarr. Det går ju att operera med mycket bra resultat.

Bea: Om du bor i Stockholm finns de hos City Optik på Drottninggatan 80 Carrera www.cityoptik.com

#6 - Grannen vé körgår´n.

Hallå Optikan.

Om du vill visa könstiga glasögon kan du väl köra det under rubriken: Fulklappstips ?

Ha dé.

#7 - Optican

He, he bäst idag! Klart vi ska ha ett fulklappstips i bloggen!

#8 - brillmatte

Måste instämma i körsången....

Carreras nya linje och intåg i butikerna är bland det snyggaste och coolaste jag har sett på många år...

//Brillmatte

#9 - Optican

Håller med dig matte!

/Åsa