Ray Ban glasögonmode från förr




Så smarta alla ska se ut nuförtiden. Det här är verkligen modell arbetar på kontor med hobbies som litteraturvetenskap och klassisk musik men kan ta ut svängarna med lite experimentiell jazz emellanåt. Lite petig i maten också. Mår illa av sol och värme samt har inte gymnastiserat sedan skolgympan. Förmodligen eksem i hårbotten och har oftast en cardigan med sig ifall han (alltid en han) skulle hamna i drag.
Nyhet från Ray Ban nr 5154
Det är inte förbjudet för lastbilschaffisar att ha den här men jag tror ingen skulle komma på tanken. Man kan ju åka på stryk
#1 - Stefan

Jag köpte ett par Clubmaster-kopior förra året men tyvärr passar de inte mig :(



Men på Kevin Costner i JFK ser de grymt bra ut och även på Matthew Broderick i Ferris Bueller's Day Off.

#2 - mimmi

vilka sköningar

#3 - åsa

Stefan du vet det är så med brillor, minsta millimeter som skalmen sitter annorlunda, eller tiondels mm plasten är för kraftig etc så blir det inte bra... I JFK har han den perfekta clubmastern, Tror inte det är RB

- yes mimmi, sköna var ordet. Vet inte om jag inbillar mig mn de ser ut att gå lite uppåt i ytterkanten (=mer damiga)



Hej fr åsa

#4 - Meynard Ferguson III

Här står fördomarna som kontaktlinser i pulvermoset!

#5 - Optikern

http://www.sunglassesid.com/index.php?m=movies&g=JFK



Fast jag undrar ju om det verkligen är den bågen.

#6 - Klockrent!

Klockren beskrivning av glasögonens bärare ;D