Min vecka på Insta

 
Min Instavecka: På jobbet visar Alma alldeles nyinkoma Tom Ford. Lite roligt att han (Tom) behåller sin signaturgrej med korsde linjer vid näsdelen. Det nya för i år är den tunna metallen och de kraftigare skalmtopparna i plast. Glaset har en väldigt fin soft ljusblå spegel men jag har beställt med mild guldspegel som mina sommar-2015-solglasögon. Spegel också på Adidas snygga sportsolisar. Fotade dem när det var pressvisning nyligen, har inte koll på modellnamnen i skrivandes stund. 
 My Instaweek starts with my collegue Alma in brand new Tom Ford sunglasses. I like the fact that he (Tom) kept the nosebridge-cross throughout the years. What´s new with this is the thinner metal front and thicker acetate pads. I´ve ordered same model but with soft gold mirror glasses. That will be my summer 15 sunnies.
Lisa Rennerstedt passar grymt bra i sina Savile Row Warwick - samma modell som Harry Potter har. Den svarta Warwick vi vanliga dödliga kan köpa har en plastskena runtom glaset, Harry Potter har målad svart färg direkt på metallen. Detta enligt säker källa på Savile Row fabriken i London.Till höger ett par Vasuma Snok inslipade och klara med ganska starka glas och tillhörande supersnygt gradalfärgade solclip. Clipet kostar bara runt 500 - vilket sommar-lyft till bra pris för den som har Snok som vanliga glasögon:)
 Lisa Rennerstedt is awesome in her brand new Savil Row warwick - same model as Harry Potter. The black Warwick as we ordinary lethal can buy has a plastic rim around the glass, Harry´has a painted black rim diectly on top of the metal. On the right side I proudly present swedish design, Vasuma Snok wich this summer is available with a clipon with beautifully graduated lens.
Min vän Tua är ursnygg i sina nya Wayfarer Liteforce i blank svart. Till höger min syster på besök i Stockholm just när körsbärsträden blommade som vackrast i Kungsträdgården. Hon är så snygg i sina Ray-Ban Aviator med matt metall och blekt rosa spegelglas som hon köpte förra sommaren När jag härom dagen skulle beställa in dem igen hittade jag den inte i katalogen. Vet inte om jag slarvade eller om Luxottica Nordic tagit den ur kollektionen.
 My young friend Tua is beautiful in her new Wayfarer Liteforce in glossy black. To the right my sweet sister visiting us in Stockholm just in time of the cherry tree flower show in Kungsträdgården. She wears Ray Ban Aviator with soft pink mirror glasses and matte metal frame.
#1 - Anki

Superfin blogg! Kram från Uppsala

Svar: Tack söta rara Anci <3
eyewhiz