Tom Ford solglasögon i senaste Bond " Spectre"


King Magazine listar de 10 bästa prylarna från senaste Bond-filmen och då är såklart solglasögonen Snowdon från Tom Ford med på den. Jag såg Spectre förra helgen och  noterade förtjust Tom Fordbrillorna. Två olika vad jag minns... Filmen gillade jag, precis lagom Bondaktig. Får 4 plus. Och så gillar jag King. Läs den! 
#1 - Småstadsoptikern

Hans glasögon var såklart en snackis här på jobbet när vi hade sett filmen, haha! Främst eftersom de var såå snygga. Allt klär en skönhet?

#2 - Åsa

Men alltså är han snygg? Jag skulle ju säga kläder å brillor lyfter även, ja vad är det nu han heter, Daniel Craig? Han ser mer rysk ut än rysk-skurkarna... Ps kan du skicka bild på 2 av era bästa ( mest sålda) just nu kan j göra inlägg på det. Heter ni Specsavers Växjö? Ps ps skicka också bild på chefens tips