Jag vill att de (glasögonen) ska hålla några år (i stilen alltså)

Så många gånger kunder är nervösa över att de köper något som är "för modernt" de vill ha något som håller länge. Jag kommer i håg så vågade de här kändes 2008 - den här typen av mode hade precis börjat röra på sig och RB 2132 var vår toppsäljande båge december 2008 enligt mitt gamla blogginlägg från 2008 som du hittar här >>>
Nu åtta år senare säljer vi fortfarande den här modellen och liknande ...:)
 
#1 - Småstadsoptikern

Jag måste säga att jag tycker att det är lite trist att leva i en del av världen där glasögontrender rör sig så långsamt. För oss som jobbar i det varje dag hade det varit roligt att gå vidare efter ett par-tre år...

#2 - Åsa

I alla år jag jobbat har det gått sååå långsamt. Men kanske för att glasögon är ett så begränsat projekt..?