Höstfavoriter från a-morir, Sjostensweden och Lulugem

 

 

Ett litet collage med mina glittrande höstfavoriter. Längst upp till vänster och längst ner till höger armband designat av Ingela Sjösten. Finns bland annat på Moderna Museet. Solglasögonen köpte jag av Kerin Rose Gold på a-morir eyewear när jag hälsade på i hennes studio på Manhattan. Mer om det besöket kommer längre fram i bloggen. Längst ner till vänster ett jättefint mobilskal köpt hos Lulugem som effektivt stänger ute alla möjliga signaler, så det har jag inte så ofta. 

#1 - Småstadsoptikern

Solglasögonen är ju fantastiska... sitter de bra på?

#2 - Åsa

De sitter helt otroligt jättebra på. Otippat. Har ju typ ingenting att hänga upp dem på så jag fattar inte hur egentligen. Tyngden på kedjan drar perfekt bakåt så de hålls på plats. Fast nu har jag ju bara haft dem tio minuter eller så ..

#3 - Åsa

De sitter helt otroligt jättebra på. Otippat. Har ju typ ingenting att hänga upp dem på så jag fattar inte hur egentligen. Tyngden på kedjan drar perfekt bakåt så de hålls på plats. Fast nu har jag ju bara haft dem tio minuter eller så ..